1. DA LI MOGU DA PLATIM PROIZVODE PLATNIM / KREDITNIM KARTICAMA I KOJIM?

U svastaraprodaja.rs trenutno nije moguće platiti karticom. Plaćanje je pouzećem.

2. DA LI JE POŠTARINA UKLJUČENA U CENU?

Za sve narudžbine cena poštarine iznosi fiksno 329 din. Cena poštarine je uključena u ukupnu cenu koja se prikazuje u poslednjem koraku online naručivanja.

3. PRILIKOM PORUČIVANJA PROIZVODA, DA LI MORAM SVA POLJA DA POPUNIM?

Samo opciono polje ne morate da popunjavate. Ukoliko ne popunite neko od obaveznih polja(označeni su zvezdicom*) naš program Vam neće dozvoliti da pređete u sledeći korak naručivanja, vratiće Vas na prethodni i upozoriti da popunite polje koje nedostaje.

4. KUPOVINU OBAVLJAM ZA SOPSTVENU FIRMU. DA LI MOGU DA PLATIM SA RAČUNA FIRME?

Kontaktirajte nas putem email-a na info@svastaraprodaja.rs

5. IMAM TEKUĆI RAČUN U BANCI. DA LI MOGU ONLINE DA KUPIM PROIZVODE PREKO TOG RAČUNA?

Ovaj način plaćanja trenutno nije omogućen.

6. GREŠKOM SAM NARUČIO PROIZVOD. DA LI MOGU DA OTKAŽEM PORUDŽBINU?

U ovom slučaju, potrebno je da nam u roku od 45 minuta nakon poslate porudžbine pošaljete e-mail u kome ćete naznačiti koja je greška u pitanju i obavestiti nas da poništimo narudžbinu.
Ukoliko primite paket i želite da ga vratite, isti možete vratiti u roku od 14 dana i to na sledeći način.

7. ŠTA SE DEŠAVA AKO ROBA KOJU DOBIJEM BUDE OŠTEĆENA? DA LI JE MOGU ZAMENITI I NA KOJI NAČIN?

Da, postoji mogućnost zamene oštećene robe, a način i uslovi pod kojima se to može uraditi detaljno su opisani ovde.

8. DA LI JE MOGUĆA ISPORUKA VAN SRBIJE?

Za sada ne postoji mogućnost isporuke robe van teritorije Srbije. Ukoliko zaživi i ova opcija, bićete blagovremeno obavešteni na našem sajtu.

9. ŽELIM DA OBRADUJEM NEKOG I POŠALJEM MU POKLON NA KUĆNU ADRESU. DA LI JE TO MOGUĆE, I NA KOJI NAČIN?

Moguće je. Za više detalja, kontaktirajte nas putem email-a info@svastaraprodaja.rs

10. KAKO DA ZNAM DA SAM SIGURNO OBAVIO PORUČIVANJE?

Kada kliknete na dugme „Pošalji narudžbinu“ na ekranu će Vam se pojaviti poruka „Vaša porudžbina je uspešno kompletirana“ i na e-mail koji ste upisali i koji koristite za kupovinu stići će Vam potvrda porudžbine sa svim proizvodima koje ste poručili.

11. GDE MOGU PRONAĆI INFORMACIJE O SERVISU i REKLAMACIJAMA?

Sve informacije se nalaze na ovo strani:
https://svastaraprodaja.rs/reklamacije/ ili putem email-a prometz.rs@gmail.com